07 de desembre 2012

Anem a la biblioteca

BEN ORGANITZATS!
Els xiquets i xiquetes de segon estan estudiant a l'àrea de medi la necessitat d'organització en diferents àmbits: a casa, l'escola i la localitat.

Per tal de saber com s'havia planificat el funcionament de la biblioteca han entrevistat a Rut Guardiola, encarregada de la biblioteca.

Amb les respostes que els ha donat, han elaborat el següent text entre tots. 

Coneixem a Rut!


M'agraden els nens i nenes de sempre.
També m'agrada moltíssim ajudar als xiquets i xiquetes.
El que m'agrada més de l'escola és llegir; i el primer conte que vaig llegir fou el ·pulgarcito”.
Perquè el silenci, ens ajuda a concentrar molt.
En general, els nens tracten bé els llibres. I tinc bastant feina a la biblioteca.
L'IE em va oferir ser la bibliotecària i vaig acceptar.
De petita jugava amb els meus germans amb una pissarra, a casa. Quan tots arribàvem d'escola, jugàvem tots a mestres. La nostra germana gran era la mestra.
Sí, pertany a la protectora d'animals de Tortosa, perquè em preocupen molt els animals, com estant i què necessiten... Perquè tenen sentiment.
No m'agrada gens la caça, ni la pesca, perquè maten els animals.
M'encantaria construir un zoològic a Jesús, clar que sí.
Fora de l'institut escola, no parlo anglès.
Prefereixo viure prop de la mar.

El vídeo de l'entrevista a Rut:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...